Facebook

Twitter

Draugiem



 
Sākums
Rīgas radio
Interneta radio
Vislatvijas radio
Reģionālais radio
Baltijas radio
Ukrainas radio
Radio reitingi
Online TV
Web kameras
Forums

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


::Diskusijas

Radio reklāmas tirgus kritums
 
Uzvaras gājienu Latvijas reklāmas mediju tirgū turpina internets, tas jau sasniedzis 14% un stabili ierindojās otrajā vietā aiz TV ar 45%. Radio reklāmas,vides un kino tirgus ar katru gadu lēnām sarūk. Rakstošie mediji vēl cīnās.
Ja, tāda tendence turpināsies, tad piecu gadu laikā komercradio modelis Latvijā būs aizgājis vēsturē.
Egons @ ceturtdien, 2012. gada 15. martā 10:54
Kapec ta notiek? Un ko tas nozime ka radio vairs nebus?
Andris @ ceturtdien, 2012. gada 15. martā 13:04
Labi ka tu Egon ierunājies pa reklāmas tirgu manuprāt internets ieņem lielu lomu mūsu dzīvē, avīzes vispār nelasu paliek tikai tv un radio procentuāli sadala reklāmas tirgu. Nezinu kā iet superfm media grupai Uģi paskaidro kā pildās jūsu budžets.
ašais @ ceturtdien, 2012. gada 15. martā 13:12
Mazliet ķļūdījos 2011 gadā internets mediju tirgū sasniedzis 17%!
Komercradio nākotnē būs jāmeklē citi ienākuma avoti. Lielākās radio grupas varēs iegūt daļēju valsts finansējumu nacionālā pasūtijuma ietvaros, ja likums tiks izmainīts.
Egons @ ceturtdien, 2012. gada 15. martā 14:03
Nekas gan uz doto brīdi neliecina, ka kāda stacija taisītos bankrotēt, drīzāk jau atkal notiks pārpirkšana. Turklāt atliek tikai izsludināt jaunu apraides konkursu, uzreiz gribētāji rindā sastāsies.
Gatis @ ceturtdien, 2012. gada 15. martā 14:20
Gati, no ārpuse liekas, ka viss kārtībā. Vairākums radio staciju īpšnieku tērē naudu, lai uzturētu radio stacijas darbību. Vieni cer ka labi pārdosies tuvākā nākotnē, citi no maza reklāmu pārdošanas minimuma izdzīvos un sagaidīs labākus laikus.
Konkursā piedalās, jo NEPLP rīkoto konkursu dalības maksa Latvijā ir smieklīga. Citās Eiropas valstīs dalībmaksa mērāma vairākos tūkstošos, vai vispār tiek organizētas izsoles.
Egons @ ceturtdien, 2012. gada 15. martā 14:48
Man nepatīk, ja radio ēterā skan daudz reklāmas, tas ir man kā klausītajam kaitinoši un apnicīgi.
Vel jo vairāk , kad sak skanēt reklāma pa radio, es pārslēdzos uz citu radio staciju.
Ainārs no Mārasciema @ piektdien, 2012. gada 16. martā 10:13
Interesanti Ainars.... Bet kas mums samaksa par visu? Algu un reķinus ? nebus reklamas,nebus naudas un protams radio. Tev liekas ,kā viss ir bez maksas?
TOPruslan @ sestdien, 2012. gada 17. martā 13:26
tieši tā, tikai kādēļ dažām stacijām reklāmas ir minimāli (Skonto), bet dažām ik pa 3 dziesmām (KHR, E+).
aivis @ sestdien, 2012. gada 17. martā 20:26
Egons jaucas ciparos. Un tie ir šādi: radio daļa 11%, kas ir par 3% mazāk kā iepriekšējā gadā, internets 14% no tirgus, kas ir +17% pret iepriekšējo gadu. IMHO radio nāve ir pāragra, bet avīzes gan ir mirušais medijs.
datu pavēlnieks @ sestdien, 2012. gada 17. martā 21:29
ja atceras vēsturi tad MTV sāka ar dziesmu video killed the radio star ... ir pagājuši 30 gadi un joprojām radio eksistē ;) tāpēc datu pavēlnieks ej un atslābinies dušā neviens vēl nav nomiris
marss @ svētdien, 2012. gada 18. martā 12:26
Piemēram, Latvijas Kristīgais radio reklāmas savā ēterā atskaņo ļoti maz, bet viņiem ir tomēr konkuretspejīgi.
tāpat Radio Merkurs vispār savā ēterā neatskaņo reklāmas, bet viņi vel eksistē.
Es nezinu, kā Juris Lapinskis to var finansiāli atļauties.
Ainārs no Mārsasciema @ svētdien, 2012. gada 18. martā 13:46
Radio būs mūžīgs, iet runa par alternatīviem finansējumu avotiem nākotnē. Radio un avīžu tirgus nākotnē tikai saruks, to liecina cipari.
Latvijas mediju tirgus 2011.g LVL
TV 21 823 000
Internets 6 890 000
Avīzes 5 129 000
Radio 5 121 000
Žurnāli 4 677 000
Vide 4 518 000
Kino 232 000

Interneta kāpums par 17% salīdzinot ar 2010.gadu ir brīdinājuma signāls, ka nauda kļus ar katru gadu mazāk tieši Radio un Avīzēm. Radio un Avīzes kuras katra vēl sagalabā 11% reklāmas tirgus daļu ir tikai laika jautājums, skaidrs, ka internets ar laiku "noēdīs".
Te Ainārs jau pieminēja, ka ne tikai no reklāmām dzīvo radio. Varu teikt droši, ka Capital FM, Just FM, Radio PIK, Atoziņas FM un 101 ar reklāmam pat nenosedz radio uzturēšanas pašizmaksu kur nu vēl peļnu.
Egons @ svētdien, 2012. gada 18. martā 14:39
Capitals pārdeva tīklu, iepriekšējo 101 ;) man domāt uz to naudu šamie turās, protams cik ilgi nezinu :)
Autoziņas tas ir vispār uļots, laikam miljonāram Zīdam sagribējās savu radio :)
101 - jā gadījums smags, pārāk šamie optimistiski skatījās uz dzīvi, domājot ka tagad visi sāks snoboties :D
marss @ svētdien, 2012. gada 18. martā 16:11
@ marss. Baigais varonis jūties, ja brauc virsū komentāra autoram? Jā, latviešu valoda ir īpatnēja, bet sapratne visiem nav dota. Nepatīk gari rakstīt, bet speciāli tev: apgalvojums par radio 5 gadiem kā radio aiziešanu ir pārspīlēts, tas būs ilgi, visdrīzāk sakrustosies ar internetu, un tāds tad arī varētu finansēšanas modelis. Avīzēm gan vairs nav ar ko sadarboties, esošie interneta varianti interesē tikai fanus, tāpēc avīzes ir dead - un tas gan var notikt 5 gadu laikā.
datu pavēlnieks @ svētdien, 2012. gada 18. martā 20:18
Nupat atgriezos no Barselonas, kur notika Radiodays 2012 - Eiropas radiostaciju konference. Galvenais vadmotīvs - radio kopumā viss ir ok un izskatās, ka būs tikai labāk. Kas attiecas uz tiem datiem - ņemiet vērā, ka Latvijā vienīgi par valsts radio un tv ir skaidri zināms kāds ir to apgrozījums - par pārējiem medijiem var tikai minēt. Tie dati ir iegūti pieņemot, ka to iesūtītāji - mediji un reklāmas aģentūras ir iesūtījuši patiesus datus. Iespējams , ka ir , bet iespējams, ka nav.
Uģis Polis @ otrdien, 2012. gada 20. martā 19:48
Lapa: 1
Pievieno savu komentāru
Vārds:
E-pasts:
Komentārs:
Ievadi tekstu
 

 

 
Copyright © 2002-2025 eradio.lv | All rights reserved | eradio[at]eradio.lv | Palīdzība | Forums