Sveiki.
Brīvdienās pavilka uz pārdomām.
To ka klasiskie mēdīji lēnām mirst un ir diezgan bezspēcīgi visuvarenā interneta priekšā, bij jau sen skaidrs, bet skatoties šodien raidījumu "Kur tas suns aprakts" pavīdējā interesanta info - 2008. gada reklāmas tirgus bij ~138 milj.Eiro, 2018 nieka 85 milj eiro, taču vienu TV programmu skaits palielinājies no 12 līdz 29, un tam visam pa vidu maisās radio. Tikai ir viens jautājums, kad sāksies masveidīga komermēdiju aiziešana no tirgus, jo izskatās, ka daudzi strādā par velti, vai piemaksā, lai būtu ēterā.
marss @ sestdien, 2019. gada 2. novembrī 15:49
Vēl viena interesanta frāze pazibēja, komercmēdiji ar lūdzošām acīm skatās budžeta virzienā, nu mums tagad ir grūti laiki, varbūt palīdziet? Saprotu runa iet par 500k atbalstu. Bet varbūt tomēr nedot? Visiem tāpat skaidrs, ka labāk nepaliks, un kļūs tikai sliktāk
marss @ sestdien, 2019. gada 2. novembrī 16:02
Lai arī kā būtu, bet kaut kā brīvu frekvenču nav. Vismaz Rīgā. Tātad visas ir aizņemtas ar radiostacijām.
Jēpis @ svētdien, 2019. gada 3. novembrī 14:42
Brīvas vietas ir, arī Rīgā (87.5-88.0; 104.7-8; . Cits jautājums cik lieli zābaki strādā vases...
marss @ svētdien, 2019. gada 3. novembrī 15:28
Itkā jau vieta ir, bet vai jāaizpilda. Varbūt pat jāpatukšo esošā.
Desa @ svētdien, 2019. gada 3. novembrī 15:54
Nu tas ir vēl viens jautājums, jo tā popsas šņaga ir nemainīga daudzās stacijās. Ne velti pārslēdzos uz piecinieku, ja tas kretīns Toms no rīta tur nedziedātu, vispār būtu ideāli.
marss @ svētdien, 2019. gada 3. novembrī 16:12
Unikāli un nišas produkti pārdzīvos masveida ārvalstu popsas spēlētājus, tāda varētu būt otra latviešu mūzikas stacija.
Skaidrs, ka tas nebūs jauniešu radio (kā Latviešu radio), bet nišas stacijai ar 70-90 gadu kvalitatīvākajiem estrādes/popa/roka ierakstiem latviešu valodā klausītāju pietiktu vismaz pārdesmit gadu.
Teorētiski varētu būt arī šlāgermūzikas radiostacija, kas nokostu savu tirgus daļu no LR2, te gan jāņem vērā, ka šlāgeri klausās laukos/veci/neizglītoti, tātad auditorija, kas nav interesanti reklāmdevējiem.
Radio disidents @ pirmdien, 2019. gada 4. novembrī 10:08
Diemžēl, bet joprojām uzpeld Latviešu radio. Bija labs produkts, žēl ka Uģis nespēja viņu panest. OK, tagad internetā iet EHRLatviešuhīti, varbūt ar to arī pietiek, jo nav problēmas palaist strīmā auto vai mājas stereo sistēmā, vai uz austiņām darbā.
marss @ pirmdien, 2019. gada 4. novembrī 16:26
Pieci.lv jau arī pa kādai reizei atskaņo latviešu dziesmas,tapēc arī mašīnā klausos.
Lauris @ pirmdien, 2019. gada 4. novembrī 16:33
Jā, pēdējā laikā pieci spēlē daudz LV mūzikas, ne tikai musiqq, gandonu un PV, bet arī to pašu KK, Faktu, to pašu krat Tort, ko citur nedzirdēsi, laika suns u.t.t. Iespējams tāpēc vietējā mūzika pēdējos gadus 2-3 ir piedzīvojusi uzrāvienu.
marss @ pirmdien, 2019. gada 4. novembrī 21:48
Piefiksēju ka MixFM palaidis vaļā DJ, un vienīgais DJ ir winamps.
Laikam neiet viegli.
marss @ trešdien, 2019. gada 6. novembrī 09:16
Pag, vai tad sestdienās ap 10.00 vai 11.00 nebija tas pasaules tops ar dīdžejiem? vismaz pirms kāda mēneša vēl bija.
Jau jau pašam Mix FM (102.7) neiet viegli, ko lai saka par Jumor FM:D
2008.gads bija pirmskrīzes gads, kad bankas reklāmās lūdzās, lai ņem lētu naudu. Radio daļa bija 11%.
2009.gadā reklāmas tirgus nokrita par 46%. Lūk tas ir jāņem par atskaites punktu. Radio daļa 12%. 6,5 milj LVL = 9,2 milj EUR
Radio reklāma 2018.gadā. 13% = 11,3 milj EUR
Nav nekas izcils, bet radio interneta “uzvaras gājienu” nejūt ne Latvijā, ne Eiropā ne arī ASV.
Uģis Polis @ ceturtdien, 2019. gada 7. novembrī 10:55