Radio ziņas
Online TV
Webkameras
Interneta veikali
Saites
Forums
Twitter

::Diskusijas

Latvijā trūkst radiostaciju kas strādātu profesionāli un kas atšķirtos ar savu individualitāti.

We offer certified and verifiable financial bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable
of taking up time bound transactions.
FOR LEASING OF BG/SBLC
MINIMUM FACE VALUE OF BG/SBLC = EUR/USD 1M
LEASING FEE = 4%+2%
FOR PURCHASE OF FRESH CUT BG/SBLC
PRICE = 32%+2%
Our BG/SBLC Financing can help you get your project funded,
loan financing by providing you with yearly.
RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days
I will be glad to share with you our working procedures.
Email : inquiry.securedfunding@gmail.com
scott james @ ceturtdien, 2021. gada 29. aprīlī 22:23
Do you need Personal Finance?
Business Cash Finance?
Unsecured Finance
Fast and Simple Finance?
Quick Application Process?
Finance. Services Rendered include,
*Debt Consolidation Finance
*Business Finance Services
*Personal Finance services Help
contact us today and get the best lending service
personal cash business cash just email us below
Contact Us: financialserviceoffer876@gmail.com
call or add us on what's app +918929509036
james eric @ sestdien, 2021. gada 1. maijā 18:44
Mēs šeit varam jums palīdzēt ar aizdevumu par jebkuru nepieciešamo summu, ja vien jūs gatavojaties to atmaksāt pēc dotācijas. Mēs izsniedzam aizdevumu ar 3% procentu likmi jebkurai summai. Lūdzu, sazinieties ar mums jau šodien, lai iegūtu vairāk informācijas un saņemtu finansējumu bez problēmām.
E-pasts: financialserviceoffer876@gmail.comm
WhatsApp: +918929509036
james eric @ sestdien, 2021. gada 1. maijā 18:44
Am naudas aizdevējs, es piedāvāt aizdevumu visu dienu, es piedāvāt gan personas aizdevumu un biznesa aizdevums, un es piedāvātu īstermiņa un Lond termiņa aizdevumu, tādēļ, ja jūs interesē, nekādu problēmu, es gribu, lai jūs vienkārši sazinieties ar mani tagad, izmantojot manu e-pasta adresi : (financialserviceoffer876@gmail.com)
james eric @ sestdien, 2021. gada 1. maijā 18:45
Labdien, paldies LAPO MICRO FINANCE, kurš šodien man iedeva aizdevumu, lai glābtu mana slimā bērna dzīvību. Es iesaku visiem, kam nepieciešama steidzama aizdevuma e-pasts: lapofunding960@gmail.com
WhatsApp +447868753778
Amanda Brown @ pirmdien, 2021. gada 10. maijā 01:42
Labdien, paldies LAPO MICRO FINANCE, kurš šodien man iedeva aizdevumu, lai glābtu mana slimā bērna dzīvību. Es iesaku visiem, kam nepieciešama steidzama aizdevuma e-pasts: lapofunding960@gmail.com
WhatsApp +447868753778
Agatha Moon @ pirmdien, 2021. gada 10. maijā 01:43
Hei puiši, es gribētu pateikt lielu paldies LAPO MICRO FINANCE, kas man iedeva aizdevumu mana slimā bērna ārstēšanai. Es esmu tik priecīgs šodien tikties ar LAPO, sazinieties ar viņu pa Whatsapp +447868753778 vai e-pastu, ja jums nepieciešams steidzams aizdevums: lapofunding960@gmail.com
Emma Shaw @ otrdien, 2021. gada 11. maijā 23:57
HOW I GOT MY DESIRED LOAN AMOUNT FROM A RELIABLE AND TRUSTED LOAN COMPANY LAST WEEK Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com Call/Text: +1(646)820-1981 Whatsapp +19292227023 Visit their website and believe yourself Company Website: https://capitalmanage-inc.com/

Hello everyone, My name is Mr.Justin Riley, I'm from United States, I'm here to testify of how i got my loan from CAPITAL MANAGEMENTS INC (drbenjaminfinance@gmail.com) after i applied Two times from various loan lenders who claimed to be lenders right here this forum,i thought their lending where real and i applied but they never gave me loan until a friend of mine introduce me to {Dr.Benjamin Scarlet Owen} the C.E.O of CAPITAL MANAGEMENTS INC who promised to help me with a loan of my desire and he really did as he promised without any form of delay, I never thought there are still reliable loan lenders until i met {Dr.Benjamin Scarlet Owen}, who really helped me with my loan and changed my life for the better. I don't know if you are in need of an urgent loan also, So feel free to contact Dr.Benjamin Scarlet Owen on his email address: drbenjaminfinance@gmail.com CAPITAL MANAGEMENTS INC holds all of the information about how to obtain money quickly and
painlessly via Whatsapp +19292227023 Email: drbenjaminfinance@gmail.com

And consider all your financial problems tackled and solved. Share this to help a soul right now, Thanks
Visit their website and believe yourself Company Website:https://capitalmanage-inc.com/
Justin Riley @ piektdien, 2021. gada 21. maijā 10:04
GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY OR LEASE AT THE BEST AVAILABLE RATES
We offer certified and verifiable financial bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable
FOR LEASING OF BG/SBLC
LEASING FEE = 4%+2%
PRICE = 32%+2%
Name : Thomas Wolfgang
Email : inquiry.fastfunding@gmail.com
thomas wolfgang @ pirmdien, 2021. gada 24. maijā 00:38
FOR LEASING OF BG/SBLC
LEASING FEE = 4%+2%
PRICE = 32%+2%
thomas wolfgang @ pirmdien, 2021. gada 24. maijā 00:41
GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR BUY OR LEASE AT THE BEST AVAILABLE RATES
FOR LEASING OF BG/SBLC
LEASING FEE = 4%+2%
PRICE = 32%+2%
Name : scott james
scott james @ otrdien, 2021. gada 1. jūnijā 00:01
FINANCIAL AGENT LIMITED provides a full financial planning service to both the commercial and domestic markets. At IQ FINANCE PLC we believe that financial planning is about two things: creating wealth and protecting wealth. These two objectives are at the heart of everything we do. And, as a member of FINANCIAL AGENT LIMITED Services, we give you a small-company service but with a large-company set up – the best of both worlds.  
You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs as well as in signature project(s) such as Aviation, Agriculture, Petroleum, Telecommunication, construction of Dams, Bridges and any other turnkey project(s) etc. Our terms and Conditions are reasonable. 
Leasing Price : 6%+2%
Buying Price: 38%+2%

Contact us for more details on our terms and procedure of transaction.

NAME  :Jason Edward
EMAIL :financialagentltd@gmail.com
Jason Edward @ otrdien, 2021. gada 1. jūnijā 05:34
GENUINE BANK GUARANTEE (BG) AND STANDBY LETTER OF CREDIT (SBLC) FOR LEASE AT THE LOWEST RATES AVAILABLE. OTHER FINANCIAL INSTRUMENTS SUCH AS MTN, CD, DLC, PB ARE ALSO AVAILABLE.

I am direct to a provider who has recently issued banking instruments for a couple of my clients the provider is 100% check-able you can do your due diligence on them. I personally know the provider.

Our instruments are only from triple 'a' rated banks and we issue from $1M to $5B . The provider is 100% verifiable. If you are genuinely seeking bank instruments. Contact me and i will furnish you with details.

They deal with issuing of instruments such as Bank Guarantee and Standby letters of credit also Letters of credit. I only want serious buyers then i will put you in touch with the provider directly.

- Bank Guarantee (BG)
- Standby Letter of Credit (SBLC)
- Direct Line of Credit (DLC)
- Medium Term Note (MTN)
- Letter of Credit (LC)
Email: Lendingtreemoney@gmail.com
Whatsapp: +447586540601
Postal address
Swiss National Bank
Börsenstrasse 15
P. O. Box
CH-8022 Zurich
BROKERS ARE WELCOME & 100% PROTECTED!!!
LendingTree @ trešdien, 2021. gada 2. jūnijā 23:15
Vai jums ir nepieciešams ērts aizdevums jūsu apmierināšanai? Mēs piedāvājam 3% procentu likmes aizdevumu vietējiem un starptautiskiem aizņēmējiem. Mēs esam sertificēti, uzticami, uzticami, efektīvi, ātri un dinamiski, un mēs sadarbojamies. mēs piešķiram ilgtermiņa aizdevumu uz laiku no 2 līdz 50 gadiem.

Vai jums ir nepieciešams tiešs, ērts un pieņemams aizdevums, lai nomaksātu parādu, izveidotu uzņēmumu vai kāda cita iemesla dēļ? Ja tā, lūdzu, sazinieties ar mums, lai saņemtu aizdevumu.

Šis piedāvājums ir paredzēts nopietniem cilvēkiem.

Ja jūs interesē, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: bryanstefanloanfirm@gmail.com
WhatsApp: +919654763221

Mēs esam sertificēti,
uzticama, efektīva, ātra un dinamiska.

Ar cieņu
Braiens Stefans
bryanstefanloanfirm@gmail.com
Bryan Stefan @ ceturtdien, 2021. gada 17. jūnijā 14:31
FOR LEASING OF BG/SBLC
LEASING FEE = 4%+2%
PRICE = 32%+2%
Name : scott james
scott james @ piektdien, 2021. gada 25. jūnijā 19:39
if you are in financial difficulties or you find it difficult to clear all your bills or you are in big debt because of scammers, now is the time to put an end to all this happenings in your life, we want to introduce you to a real and legit bitcoin investment platform where you can earn 5 times your invested funds weekly and profit are 100% guaranteed for example you invest $500 we are capable to earn $2500 for you in 7 days

Interested Viewers should contact us
via whats-app: +27633586789 or email: wilsontradeszone@gmail.com
to get started
wilsontradeszone @ pirmdien, 2021. gada 12. jūlijā 09:34
Do you need a Loan?
Are you looking for Finance?
Are you looking for Money to enlarge your business?
I think you have come to the right place.
We offer Cash at interest rate of 2% no matter your location
Interested people should please contact us on For
immediate response to your application, Kindly reply to us at (Whats App) number:+919394133968
patialalegitimate515@gmail.com Mr Jeffery
patiala legitimate @ pirmdien, 2021. gada 9. augustā 16:14
if you are in financial difficulties or you find it difficult to clear all your bills or you are in big debt because of scammers, now is the time to put an end to all this happenings in your life, we want to introduce you to a real and legit bitcoin investment platform where you can earn 5 times your invested funds weekly and profit are 100% guaranteed for example you invest $500 we are capable to earn $2500 for you in 7 days

Interested Viewers should contact us
via whats-app: +27633586789 or email: wilsontradeszone@gmail.com
to get started
wilsontradeszone @ trešdien, 2021. gada 11. augustā 12:26
FOR LEASING OF BG/SBLC
LEASING FEE = 4%+2%
PRICE = 32%+2%
thomas wolfgang @ pirmdien, 2021. gada 16. augustā 00:39
FOR LEASING OF BG/SBLC
LEASING FEE = 4%+2%
PRICE = 32%+2%
thomas wolfgang @ sestdien, 2021. gada 4. septembrī 02:37
TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A FINANCE COMPANY LAST WEEK Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

{Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via WhatsApp +19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com
McCarthy Juan @ trešdien, 2021. gada 8. septembrī 03:45
Godātais kungs/kundze !!!

Es esmu Bensons Smits, Benson Lease izpilddirektors
Uzņēmums. Esmu sertificēts un apstiprināts naudas aizdevējs, kurš piedāvā aizdevumus
privātpersonām un uzņēmumiem par 2% procentu likmi.

Bensona nomas uzņēmums ir liels finanšu institūts
palīdzēja neskaitāmiem cilvēkiem, kuri meklēja aizdevumus internetā
pasaule. Mēs dodam jums naudu, kas nepieciešama jūsu biznesa attīstībai un risināšanai
jūsu finansiālās problēmas.

Atšķirībā no dažiem uzņēmumiem es specializējos tikai tiešsaistes uzņēmējdarbības aizdevumos,
Privātie aizdevumi, Refinansēšanas aizdevums, Mājokļa kredīts, kas nozīmē, ka es dodu savu
klienti ir pelnījuši cieņu, pieklājību un apkalpošanu. Kā licencēts un apstiprināts
Aizdevējs, ar gandrīz desmit gadu pieredzi, man ir pieredze
palīdzēt jūsu biznesam augt, attīstīties un palikt finansiāli spēcīgam. Tātad, ja jūs
meklē naudu bez problēmām-piesakies tiešsaistē jau šodien un sāc lietot
rūpēties par savām personīgajām un biznesa problēmām.

Pirms mēs piedāvājam jums aizdevumu, mums jāzina, ar ko mums ir darīšana un
tas nozīmē, ka jums ir jānosūta vadības nodaļai visaptveroša informācija
par sevi vai savu uzņēmumu, kas ietver:

INFORMĀCIJA PAR AIZŅĒMĒJU DATIEM:

Pilni vārdi un*...........
Kontaktadrese*...............
Nodarbošanās*.............
Ģimenes stāvoklis*................
Sekss*..................
Vecums ...........................
Kopējie gada ienākumi*...................
Aizdevumam nepieciešamā summa*.....................
Darba vieta*...........
Nākamais radinieks*..........
Telefona numurs*....................
Valsts*...........................

PAZIŅOJUMS: Ieinteresētajam pretendentam jāiesniedz savs pieprasījums iepriekš minētajam uzņēmumam
e -pastu, lai pareizi apstrādātu jūsu aizdevuma pieprasījumu.

Paldies par jūsu patronāžu !!!

Ar cieņu,
Bensona Smita kungs
E -pasts:bensonleasecompany@gmail.com
Benson Lease izpilddirektors @ pirmdien, 2021. gada 13. septembrī 19:57
Godātais kungs/kundze !!!

Es esmu Bensons Smits, Benson Lease izpilddirektors
Uzņēmums. Esmu sertificēts un apstiprināts naudas aizdevējs, kurš piedāvā aizdevumus
privātpersonām un uzņēmumiem par 2% procentu likmi.

bensonleasecompany@gmail.com
Komentars netika pievienots @ pirmdien, 2021. gada 13. septembrī 20:00
Mani sauc Luiss Rolands, man ir jauka sieva un 3 bērni. pirms nedēļas man izmisīgi vajadzēja naudu, tāpēc es izdomāju aizdevumu, tad es saskāros ar tik daudziem krāpniekiem, kuri no manis iekasēja 2500 eiro un atsakās sūtīt man e -pastu. Es kļuvu ļoti neapmierināta un galu galā piedzērusies, vienā uzticīgā dienā es devos uz klubu dzert dzērienu, kur es satiku vecu draugu, es viņam izstāstīju visu, kas ar mani notika, viņš iepazīstināja mani ar GINA MORGAN LOAN COMPANY LTD un iedeva man savu e -pastu adresi (ginamorganloancompany@gmail.com), viņš man pastāstīja, kā Uzņēmums palīdzēja viņam un viņa ģimenei. Es nekavējoties sazinājos ar viņu, kad nokļuvu mājās, man tika paziņoti noteikumi un noteikumi. Pēc aizdevuma apstrādes mazāk nekā 24 stundu laikā es saņēmu savu aizdevumu 80 000 eiro apmērā. Tātad, ja jūs interesē aizdevums, varat arī sazināties ar viņuWhats App: +393510840300 un e -pastu: ginamorganloancompany@gmail.com
Luis Roland @ otrdien, 2021. gada 14. septembrī 17:56
Labdien Vai jums ir nepieciešams steidzams aizdevums, lai atrisinātu savas finansiālās vajadzības? Mēs piedāvājam aizdevumus no 2 000,00 līdz 50 000 000,00, mēs esam uzticami, spēcīgi, ātri un dinamiski, bez kredīta pārbaudes un piedāvājam 100% ārvalstu aizdevumu garantijas pārveduma periodā. Mēs izsniedzām arī jebkuru valūtas aizdevumu ar 2% procentiem visiem aizdevumiem .... Ja jūs interesē, sazinieties ar mums pa šo e -pastu: (bryanstefanloanfirm@gmail.com) (bryanstefanloanfirm@outlook.com) vai WhatsApp: +919654763221
Bryan Stefan @ ceturtdien, 2021. gada 16. septembrī 10:27
Sveiki visiem, mani ir samelojuši tik daudzi uzņēmumi, kuri apgalvoja, ka ir īstie aizdevēji, taču visi mani centieni ir bijuši veltīgi, es esmu zaudējis vairāk nekā 3500 eiro viltus aizdevējiem, kuriem apgalvo, ka nav tādi, kādi viņi ir. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar pareizo aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņiem aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, nebaidoties sazināties ar viņiem pa e -pastu: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014
Kay Moris @ ceturtdien, 2021. gada 23. septembrī 15:29
Lapa: 1 2 3 4 5 6 7 8
Pievieno savu komentāru
Vārds:
E-pasts:
Komentārs:
Ievadi tekstu

Copyright © 2002-2021 eradio.lv | All rights reserved | eradio[at]eradio.lv | Palīdzība | Reklāma | Forums